- לפני הרכבת הטורבו, חובה לבדוק מעברים ומסנני אויר, שמן מנוע, לחץ שמן מנוע, מסנני שמן ולדאוג לניקיון איזור ההרכבה וצינורות השימון.
- ברכב שיש בו אינטרקולר, חובה לנקותו לפני הרכבת הטורבו.
- אין להרכיב את הטורבו לפני שמוודאים שאין חיכוך בין הלהבים וגוף הטורבו. אם ישנם רעשי חיכוך, אסור להרכיב את הטורבו ולהודיע מיד לחברה.
- יש להחליף אטמים ישנים בחדשים. השימוש בחומרי אטימה כגון RTV וסיליקון מכל סוג אסורים וזאת על מנת למנוע סתימות במעברי השמן.
- יש להכניס מעט שמן לטורבו דרך פתח כניסת השמן ולסובב ידנית את הציר.
- יש להתקין את הטורבו ולחבר את צינור הכנסת השמן לטורבו.
- יש להחליף מסנן שמן ומסנני אויר פנימי וחיצוני.
- יש לסובב את המנוע בעזרת המתנע במצב ברז דלק סגור (כיבוי מנוע) עד ליציאת השמן מפתח החזרת השמן של בעת הטורבו.
- במידה ואין יציאת שמן מפתח החזרת השמן של בית הטורבו, אסור להתניע את המנוע וחובה לבדוק
את התקלה – חייבת להיות אספקת שמן סדירה למנוע.
- יש לחבר צינור יציאת השמן.
- יש לחבר צינור כניסת אויר לטורבו ויציאת גזי פליטה למנוע.
- יש להניע את המנוע ולהשאירו בטורי סרק מספר דקות ואז לבדוק לחץ שמן לפי הוראות היצרן:
אם לחץ השמן אינו תקין, חובה לדומם מנוע.
אין להפעיל את הטורבו ללא לחץ שמן מתאים.
אחריות למגדש טורבו, לא תוכר במקרים הבאים:
- שבר, שימוש שלא בהתאם להוראות יצרן והוראות ההרכבה, קלקול עקב כח עליון, חדירת מים, תאונה,
שינוי ו/או ניסיון לתיקון של אדם שלא הוסמך לכך.
- מגדשי טורבו שנפתחו לבדיקה לא ע"י היבואן ו/או ללא אישורו
- התקנת מגדש טורבו ללא החלפת מסנני אויר, מסנני שמן והחלפת שמן מנוע
- מגדש טורבו, המגיע ללא תוית יצרן בעלת מספר סידורי תקין.
השאר תגובה