תהליכים לביצוע לפני הרכבת משאבת מים חדשה

  1. יש לנקז את נוזל הקירור הישן מהרדיאטור ובלוק המנוע
  2. יש לנקות את מערכת הקירור בחומר ניקוי מתאים.
  3. יש לנתק את הצנרת מהמשאבה הישנה ולבדוק היטב את כשירותה
  4. יש להוריד ולבדוק את כשירות הרצועה המלופפת סביב פולי המשאבה
  5. יש לנתק ולבדוק את כשירות המאוורר, חיבור המאוורר ופולי המשאבה – יש להחליף במידת הצורך
  6. יש להסיר את משאבת המים הישנה ולשים לב אם קיימים מחברים/ברגים מיוחדים – אם כן, יש לשמור אותם.
  7. יש לנקות את שאריות האטם הישן משטח הפנים של נקודת חיבור המשאבה לבלוק המנוע – יש לוודא ששטח הפנים ישר ולא ניזוק.
  8. יש לנקות את שאריות האטם במקום הרכבת המשאבה לבלוק המנוע
  9. אין להוסיף נוזל קירור חדש, לפני שמרוקנים לחלוטין את נוזל הקירור הישן, אחרת עלולים להיווצר משקעים שיפגעו בתקינות המשאבה.

הרכבת משאבת מים חדשה

  1. יש לוודא ניקיון של אזור ההרכבה, ביחוד של מגרעת ה-O Ring

         יש להשתמש אך ורק באטמים חדשים ותקינים

  1. יש למקם בזהירות את המשאבה החדשה ולחזק את הברגים באופן שווה. אין להכות על המשאבה כדי למקם אותה.
  2. סובב ידנית את המשאבה כדי לוודא שציר המשאבה מסתובב באופן חופשי.
  3. יש למקם את הפולי, חיבור המאוורר, רצועת המאוורר והצנרת הרלבנטית. הרצועה צריכה להימתח לפי המלצת יצרן הרכב.
  4. יש לבדוק את המאוורר ולוודא שאין כנפיים שבורות. מאוורר שבור ולא מאוזן עלול לגרום לכשל במסבים.
  5. על מנת למנוע היווצרות של בועות אויר, יש למלא בזהירות את נוזל הקירור לתוך המערכת.
  6. יש להשתמש אך ורק בנוזל קירור המומלץ על ידי יצרן הרכב, אחרת יפגעו תנאי האחריות.
  7. יש להריץ את המנוע עד שיגיע לטמפרטורת העבודה ואז יש לוודא שאין נזילה מהצנרת – יש לבדוק זאת גם כשהמנוע עוצר.
  8. כל משאבה עוברת בדיקת איכות לפני עזיבת המפעל – תיתכן נזילה קלה מהמשאבה עם תחילת העבודה, נזילה זו תפסיק לאחר זמן עבודה קצר.

** אי מילוי הנחיות מדריך זה, ימנע הכרה באחריות שניתנת לך על המוצר.